Strefa czasowa: UTC + 1




Utw├│rz nowy w─ůtek Odpowiedz w w─ůtku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj

Endometrioza
Autor Wiadomo┼Ť─ç
PostNapisane: 6 sie 2012, o 22:10 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 27 sty 2010, o 15:06
Posty: 102
Prosze dziewczyny z wiedz─ů na temat tej dolegliwosci o pomoc :0020: jestem po wizycie u pani ginekolog ktora stwierdzila ze cierpie na endometrioze i nic mi nie smiala wyjasnic. wyszlam z gabinetu w szoku , teraz czytajac net nastraszylam sie ze cos powaznego mi dolega prosze o pomoc
Dodam , iz bardzo pragne kolejnego dziecka i bardzo zmartwilam sie czytajac ze ta dolegliwosc powoduje bezplodnosc. piszcie dziewczyny jesli wam cos wiadomo na temat endometriozy :beksa:

_________________
Obrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Endometrioza
Reklamownia




    Data: 01 Sty 2012, o 21:10     





Re: Endometrioza
PostNapisane: 19 wrz 2012, o 10:27 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 9 lut 2010, o 18:54
Posty: 278
Lokalizacja: Lublin
Blanko... ja te┼╝ mam endometrioz─Ö.To wredna przebieg┼éa choroba.Mam ogniska w ranie po cesarskim ci─Öciu,na jajniku i szykuje si─Ö na operacj─Ö.Planujemy kolejne dziecko za jaki┼Ť rok.Operacja ma usun─ů─ç jedynie ogniska w ranie.Pozosta┼ée ogniska maj─ů pozosta─ç i by─ç usuni─Öte przy kolejnym cc.

_________________
Obrazek
Szcz─Ö┼Ťcie moje najwi─Öksze :)


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 28 wrz 2012, o 21:03 
Offline
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): 17 lut 2010, o 11:46
Posty: 863
Ania to troche dziwne, ┼╝e przy operacji nie usun─ů Ci wszyskich ognisk :co: a czekaj─ů na kolejne CC :co: Mi lekarz t┼éumaczy┼é, ┼╝e przy CC nie robi sie innych zabieg├│w, no chyba ┼╝e np guzki s─ů centralnie na ranie po cc i uniemo┼╝liwiaj─ů kolejne prawid┼éowe CC, wiec wtedy s─ů usuwane :ok2: a je┼Ťli nie to trzeba czeka─ç na kolejny zabieg :wykrzykmik: a skoro maj─ů Ci najpierw usun─ů─ç ogniska na ranie, to czemu nie mog─ů od razu wszystkich :confused4: to co b─Öd─ů Ci─Ö 3 razy ci─ů─ç jakby co┼Ť?

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 29 wrz 2012, o 06:33 
Offline
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): 17 lut 2010, o 11:46
Posty: 863
a tak poza tym to endometriozy ┼╝aden lekarz nie stwierdzi tylko po samym usg, bo po usg mo┼╝e podejrzewa─ç tylko. Musi wykona─ç jeszcze co najmniej kilka bada┼ä w tym hormon├│w i jaki┼Ť marker ale nie pamietam dok┼éadnie jaki!

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 4 lis 2012, o 15:19 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 9 lut 2010, o 18:54
Posty: 278
Lokalizacja: Lublin
Beniu dopiero zobaczyłam tego posta :glupek:
Mi endometrioz─Ö stwierdzili nie w USG a w badaniach jeszcze przed zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö z Danielkiem.
W USG aktualnie s─ů podobne do endometriozy "zrosty".
Usun─ů┼é mi tylko te w pow┼éokach brzusznych.
Reszta guzk├│w zostaje w┼éa┼Ťnie ze wzgl─Ödu na m├│j wiek i planu 2 dziecka,bo po operacji w obr─Öbie macicy trzeba czeka─ç z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö oko┼éo 1,5 roku.A Pan dr uwa┼╝a,┼╝e teraz jeszcze w kolejnej ci─ů┼╝y nie przeszkadzaj─ů...ale tak jak pisa┼éy┼Ťmy dzi┼Ť na priv,id─Ö si─Ö w tym tygodniu zbada─ç.Lepiej chucha─ç na zimne... :ok2:
AAaaaaaaaa...u nas w Lublinie przy cc usuwa si─Ö wszelkie nieprawid┼éowo┼Ťci w macicy, nawet je┼Ťli nie by┼éo to wcze┼Ťniej planowane.Dlatego moje cc trwa┼éo z szyciem o oko┼éo 30 minut d┼éu┼╝ej ni┼╝ innych kole┼╝anek z tego dnia (wiem z relacji Przemka no i w karcie wypisu by┼éo napisane usuni─Öcie mi─Ö┼Ťniak├│w macicy).

_________________
Obrazek
Szcz─Ö┼Ťcie moje najwi─Öksze :)


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 11 lis 2012, o 10:52 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 27 sty 2010, o 15:06
Posty: 102
to widze ze nie jestem sama . U mnie sprawa tak wygl─ůda, ze zacze┼éam leczenie antykoncepcyjnymi lekami wytrwa┼éam tydzien czu┼éam sie fatalnie (nigdy wczesniej nie bra┼éam anty) . to by┼é najgorszy tydz w moim ┼╝yciu. mialam wszystkie skutki uboczne jakie tylko by┼éy mo┼╝liwe. po tyg sie podda┼éam i leki odstawi┼éam choc mia┼éam dylemat bo lekarka powiedziala ze sadzi ze gora 3 miesiace brania anty i bedzie po sprawie . Trafi┼éam do innej lekarki z polecenia kolezanek ktora powiedziala , ze skoro lek├│w nie moge to w zasadzie na dzien dzisiejszy nie robimy nic :szok2: mam podobno mal─ů t─ů endometrioze i na zabieg nie mam sensu teraz isc gdyz nie dokucza mi to w zaden sposob . ewentualnie jak sie objawy nasil─ů .... Tylko czy ja teraz zdo┼éam zajsc w ci─ů┼╝e :pytajnik: :pytajnik: :pytajnik: lekarka stwierdzi┼éa ze mam pr├│bowac gdyz ona nie widzi z jej strony nic co by swiadczy┼éo o jakis problemach w tej kwestii .zastanawiam sie czy zaufac jej czy szukac innego lekarza.
Pysiula powiedz mi , Tobie lekarz stanowczo powiedzia┼é ze nie bedzie problemu by┼Ť zasz┼éa? Kurcze wyczyta┼éam ze jestes z Lublina. W por├│wnaniu do mnie masz ogromny komfort , od nas mn├│stwo os├│b chwali waszych lekarzy i szpital. Moja znajoma w zesz┼éym roku w lublinie miala zabieg na endo.

_________________
Obrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 1 cze 2013, o 12:38 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 9 lut 2010, o 18:54
Posty: 278
Lokalizacja: Lublin
Blanka napisz co u Ciebie,najlepiej na priv.
Wysyłam Ci link do opinii o moim lekarzu...powiem szczerze-CUDOTWÓRCA.
Nie wiem sk─ůd jeste┼Ť,ale najlepiej znale┼║─ç kogo┼Ť,kto nie skre┼Ťla szans na dziecko na dzie┼ä dobry.

_________________
Obrazek
Szcz─Ö┼Ťcie moje najwi─Öksze :)


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
PostNapisane: 2 cze 2013, o 08:37 
Offline

Do┼é─ůczy┼é(a): 27 sty 2010, o 15:06
Posty: 102
Odpowiedziałam juz na priv. No lekarz fakt widać, ze zna sie na rzeczy . Ja jestem z kozienic, ze 40 km od Radomia . Mam nadzieje,ze u Ciebie ok.

_________________
Obrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


G├│ra
 Zobacz profil  
 

Re: Endometrioza
Reklamownia




    Data: 01 Sty 2012, o 21:10     





Wy┼Ťwietl posty nie starsze ni┼╝:  Sortuj wg  
Utw├│rz nowy w─ůtek Odpowiedz w w─ůtku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegl─ůda forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy ten dzia┼é: Brak zidentyfikowanych u┼╝ytkownik├│w i 1 go┼Ť─ç


Nie mo┼╝esz rozpoczyna─ç nowych w─ůtk├│w
Nie mo┼╝esz odpowiada─ç w w─ůtkach
Nie mo┼╝esz edytowa─ç swoich post├│w
Nie mo┼╝esz usuwa─ç swoich post├│w
Nie mo┼╝esz dodawa─ç za┼é─ůcznik├│w

Szukaj:
Skocz do:  
cron